Najčešća pitanja
Web kupovina
-
Kako da znam da je porudžbina uspešno izvršena?
Postoje 2 događaja koja potvrđuju da ste porudžbinu uspešno izvršili:
- Na sajtu će se, nakon potvrde plaćanja, pojaviti obaveštenje da ste uspešno izvršili porudžbine
- Na e-mejl adresu koju ste prijavili stići će Vam obaveštenje o poručenim proizvodima.
Zbog toga je važno da proces kupovine u svim fazama obavite do kraja i da unesete ispravnu e-mejl adresu.
Ukoliko Vam posle svega porudžbina ne stiže, proverite Spam folder.
Ukoliko se i dalje ništa ne dešava, pišite nam.
-
Pogrešno sam uneo kontakt podatke prilikom web kupovine. Kako mogu da promenim?
Unos tačnih podataka je jako važan, pre svega zbog prijema mejla o potvrdi porudžbine, a kasnije i zbog kontaktiranja od strane kurirske službe. Ukoliko se greška ipak desi važno je da nas o tome obavestite.
-
Kako mogu da saznam dimenzije proizvoda?
Sve dimenzije istaknute su na strani o proizvodu, u okviru tehničkih karakteristika.
-
Kako mogu da promenim proizvod koji sam poručio?
Ukoliko ste se predomislili u vezi proizvoda koji ste poručili možete izvršiti promenu, samo je potrebno da nas o tome obavestite. Nakon toga će Vas kontaktirati kolega kako biste se dogovorili o novom proizvodu koji biste želeli da poručite.
-
Da li mogu da poručim preko weba i platim iz inostranstva?
Da, web porudžbinu i plaćanje možete izvršiti iz inostranstva. Važno je samo da adresa isporuke bude na teritoriji Srbije i da plaćanje bude u RSD.
-
Kako mogu da otkažem porudžbinu?
Ukoliko ste se predomislili i želite da otkažete porudžbinu, potrebno je samo da nas o tome obavestite.
-
Greškom su izvršene 2 porudžbine. Kako mogu da otkažem jednu?
Ukoliko ste greškom više puta poručili, potrebno je da nas o tome obavestite kako bismo neke porudžbine stornirali.
-
Kako da proverim status web pošiljke?
Nakon uspešno izvršene porudžbine od nas ćete dobiti 3 mejla:
- O uspešno izvršenoj porudžbini
- O obradi porudžbine i pripremi proizvoda
- O preuzimanju pošiljke od strane kurirske službe zajedno sa brojem pošiljke i adresom sajta gde možete proveriti status.
Sva ova obaveštenja bi trebalo da dobijete u roku od 7 dana, koliko i treba da isporuku poručenih proizvoda. Ukoliko neki od ovih mejlova ne dobijete u naznačenom roku pišite nam.
-
Raspoloživost u radnji
Za proveru raspoloživosti proizvoda u određenoj prodavnici, predlažemo da kontaktirate konkretnu prodavnicu i proverite sa prodavcima.
-
Koji je rok za isporuku prilikom web kupovine?
Najčešći rok isporuke je 7 dana, ali potrebno je proveriti za svaki pojedinačni proizvod na strani o proizvodu. Nastojimo da sve isporuke izvršimo i u kraćem roku, ali ne možemo garantovati da će biti kraće.
-
Koliko košta usluga dostave za web porudžbine?
Više informacija o ceni dostave za web kupovine možete pogledati ovde.
-
Da li mogu da poručim preko web-a, a preuzmem u radnji?
Da, moguće je preuzimanje u radnji. Postoji izvestan broj proizvoda za koje preuzimanje nije moguće u radnji već je jedina opcija dostava na kućnu adresu. Kroz checkout proces biće Vam istaknuto koje proizvode možete preuzeti u radnji.
-
Kako mogu da vratim proizvod kupljen preko web-a?
Ukoliko je kupovina proizvoda izvršena online, rok za vraćanje proizvoda je 14 dana od dana prijema proizvoda na kućnu adresu. Više informacija o vraćanju kupljenih proizvoda možete pronaći ovde.
-
Da li pravno lice može da obavi web kupovinu?
Da, pravno lice može takođe da obavi web kupovinu. Potrebno je da, pored ostalih podataka, unese i PIB.
-
Da li se razlikuju cene u webshopu i u prodavnicama?
Cene u webshopu i u prodavnici su iste. Jedina razlika može postojati kada za neke proizvode važi web akcija, za poručivanje preko web-a. Za kupovinu istih proizvoda u prodavnicama ne važi web akcija.
-
Da li se mogu prijaviti za karticu lojalnosti preko sajta?
Da, za karticu lojalnosti možete se prijaviti i preko sajta. Nakon prijave potrebno je da posetite neku od naših prodavnica kako biste preuzeli karticu. Više informacija možete pronaći ovde.
-
Poručivanje proizvoda koji se seče po meri?
Kod proizvoda koji se seku po meri tj. proizvoda na rolni (tepisoni, vinil) širina rolne je fiksna (najčešća 2 ili 4m) i ta dimenzija se ne može menjati. Ono što možete da unesete po svojoj meri jeste dužina rolne. Nju definišete sami u zavisnosti od veličine prostorije.
-
Kako da poručim isti tepison u više različitih dimenzija?
Najbolji način je da unesete ukupnu dimenziju (količinu) koja Vam je potrebna i u napomeni nam naznačite da je potrebno iseći na dve ili više dimenzija i navedete željene dimenzije za svaki komad.
-
Kartica lojalnosti nije prihvaćena?
Ukoliko Vam se javlja poruka da kartica lojalnosti nije prihvaćena, kontaktirajte nas kako bismo proverili o čemu se radi.
Plaćanje
-
Koje načine plaćanja mogu da koristim?
Aktuelne načine plaćanja možete pogledati ovde.
-
Da li je moguće plaćanje čekovima prilikom web poručivanja?
Plaćanje čekovima ili bilo koji vid odloženog za web porudžbine nije moguće.
Popusti pri kupovini
-
Kako mogu da dobijem karticu lojalnosti?
Karticu lojalnosti Inspiration Card možete dobiti prilikom kupovine u prodavnici ili putem online prijave. Za više informacija pogledajte ovde.
-
Kako mogu da iskoristim karticu lojalnosti?
Karticu lojalnosti možete iskoristiti bilo da kupujete u prodavnici ili u webshopu. Potrebno je samo da pokažete karticu u prodavnici ili ukucate broj kartice kada poručujete putem webshopa. Za više informacija možete pogledati ovde.
-
Da li mogu da dobijem popust na količinu?
Da, možete dobiti popust na količinu. Kod nas se to zove vrednosni popust. Više o vrednosnim popustima možete pogledati ovde.
Usluge
-
Da li je usluga ugradnje uračunata u cenu proizvoda?
Usluga ugradnje nije uključena u cenu. Za cenu ugradnje nekog od proizvoda najbolje je da kontaktirate najbližu prodavnicu. Više o usluzi ugradnje i cenama možete pogledati ovde.
-
Da li opšivate stare tepihe i tepisone?
Ne, nažalost ne vršimo uslugu opšivanja starih tepiha i tepisona.
Dostava
-
Da li vršite dostavu i po kojoj ceni?
Da, vršimo uslugu dostave i za kupovine u prodavnici i za web porudžbine. Više o usluzi dostave možete pogledati ovde.
-
Koja je cena dostave za kupovinu u prodavnici?
Za cene usluge dostave najbolje je da kontaktirate najbližu prodavnicu, jer cena dostave zavisi od: odaljenosti mesta isporuke u odnosu na prodavnicu i vrednosti računa. Više informacija o usluzi dostave možete pogledati ovde.
-
Da li postoji opcija besplatne dostave?
Da, postoji opcija besplatne dostave. Za web porudžbine uslov za besplatnu dostavu je vrednost porudžbine preko 10.000 RSD. Za kupovine u prodavnici najbolje je da kontaktirate najbližu prodavnicu, jer cena zavisi od udaljenosti mesta isporuke u odnosu na prodavnicu i vrednosti računa.
-
Koja je cena dostave za web kupovinu?
Cena dostave za web porudžbine iznosi 390 RSD, za vrednost porudžbine manju od 10.000 RSD. Za vrednosti porudžbine veće od 10.000 RSD dostava je besplatna. Više o ceni usluge dostave za web porudžbine možete pogledati ovde.
Opšte
-
Da li mogu da poručim određeni tepih u dimenzijama koje meni trebaju?
Tepisi se izrađuju u standardnim dimenzijama proizvođača i nažalost ne postoji mogućnost kupovine u drugim dimenzijama. Kod nekih od kolekcija, tepisi se mogu izrađivati po meri, kao specijalna porudžbina. S obzirom da se rade za specifične situacije i po želji kupca cena bi bila značajno veća u odnosu na redovnu cenu. Za više informacija kontaktirajte neku od naših prodavnica.
-
Kakvi popusti postoje online i u prodavnicama?
Postoji nekoliko vrsta popusta:
- akcija - popust koji možete ostvariti bilo da kupujete u prodavnicama ili preko webshopa
- web akcija - popust koji možete ostvariti samo za web porudžbine i ovaj popust ne važi ukoliko kupujete u prodavnicama
-
Koji je broj telefona call centra?
Za sve informacije koje biste želeli da dobijete kroz telefonski razgovor sa nekim, budite slobodni da kontaktirate neku od naših najbližih prodavnica.
-
Kako mogu da proverim status reklamacije?
Status reklamacije možete proveriti u prodavnici u kojoj ste podneli zahtev za reklamaciju.
-
Da li mogu da poručim preko telefona?
Da. Poručivanje možete izvršiti i putem telefona tako što ćete kontaktirati neku od naših prodavnica. Sa prodavcem je potrebno da dogovorite o kom proizvodu se radi kako bi Vam on na osnovu toga pripremio predračun ili kreirao web porudžbinu u Vaše ime.
-
Gde mogu da se informišem o uslovima u maloprodaji?
Više informacija o uslovima u kupovine u maloprodaji možete pogledati ovde.
-
Gde mogu da se informišem o uslovima web kupovine?
Više informacija o uslovima u kupovine putem webshopa možete pogledati ovde.